به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، اجرای مسئولیت های اجتماعی از مهم ترین دغدغه های شرکت شهروند به عنوان یکی از بازوهای اجرایی مدیریت شهری در چند سال اخیر است، از این رو مجموعه شهروند همواره در تلاش است در تامین معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده ها گام های موثری بردارد. در همین راستا فروشگاه های شهروند درجدیدترین کمپین خود تحت عنوان  #یلدا بخیروخرید که با مشارکت موسسه خیریه محک برگزار می کند، سعی دارد در شرایطی که قیمت بخش عمده ای از داروهای وارداتی بیماران مبتلا به سرطان نسبت به سال های گذشته سه برابر افزایش یافته است، نقش سازنده ای در جهت کاهش آلام کودکان مبتلا به سرطان  و خانواده های آنان بر عهده بگیرد.

در این کمپین که تا به حال با استقبال خوب مشتریان و شهروندان روبرو شده است از 20 آذر ماه لغایت ششم دی ماه سال جاری یعنی به مدت 16 روز یک درصد از سود فروش تمام فروشگاه های زنجیره ای شهروند  در ایام این جشنواره به موسسه خیریه محک تعلق می گیرد. به عبارتی شهروندان می توانند در جشنواره یلدایی فروشگاه های شهروند همانند سال‌های گذشته علاوه بر بهره مندی از تخفیف های ویژه تا سقف 50 درصد، ویژه انواع گروه های کالایی و شرکت در قرعه کشی های آنلاین فروشگاه های شهروند، با افزایش مبلغ خرید خود سهم بیشتری در این فعالیت خیرخواهانه کسب کنند.

همچنین شهروندان می توانند به صورت کاملا داوطلبانه با استفاده از ماکت‌های دارویی در قالب 2000 تومان، 5000 تومان و 10 هزار تومانی با بارکد مخصوص که  درکنارصندوق‌های شهروند و استندهای مستقر در این فروشگاه‌ها قرار گرفته، مبلغی را به لیست خرید خود اضافه کنند و از فرزندان و قهرمانان کوچک موسسه خیریه محک حمایت بیشتری انجام دهند تا در تامین هزینه های دارو و درمان این کودکان نقش فعال تری داشته باشند.

از دیگر اقداماتی که در این کمپین برگزار می شود می توان به مسابقه اینستاگرامی این جشنواره اشاره کرد که در آن شهروندان می توانند با خرید کارت های دارویی ویژه و پرداخت مبلغ آن به صندوق فروشگاه ها، از کارت و فاکتور خود عکس بگیرند و در قالب یک پست اینستاگرامی به منظور ترغیب سایر شهروندان، به اشتراک بگذارند. البته شهروند پس از پایان کمپین یلدابخیروخرید، به قید قرعه 30 دستگاه دوچرخه و لوازم خانگی برقی به پاس قدردانی از برندگان نیکوکار شرکت کننده، اهدا خواهد کرد.

علاوه بر آنچه گفته شد، شرکت شهروند در صدد است ضمن ترغیب تامین کنندگان و شرکای تجاری خود به منظور شرکت در این کمپین شرایطی را فراهم کند تا پرسنل و کارکنانی که تمایل دارند بخشی از حقوق خود را به فرشتگان کوچک محک اهدا کنند، بتوانند در این اقدام خداپسندانه حضور یابند.