به گزارش اکونا پرس،

 محمدرضا جوادی یگانه،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری درباره نظرسنجی که از 15 مهر تا 15 آبان امسال در پایتخت توسط شهرداری تهران انجام گرفته است اظهار داشت: براساس این نظرسنجی که از 8  هزار نفر در پایتخت صورت گرفته 8.8 درصد از مردم تهران رضایت کلی از شهرداری دارند و نمره رضایت زیاد و خیلی زیاد داده‌اند ولی 50 درصد آنها رضایت کم و خیلی کم داشته‌اند. 

وی افزود: کمترین رضایت از شهرداری در منطقه 15 و بیشترین رضایت‌ها در منطقه 6 بوده است.  همچنین 33 درصد از شهروندان در پاسخ به اینکه مهمترین اقدام شهرداری چه بوده است پاسخ داده‌اند که شهرداری هیچ کاری نکرده که البته این آمار نسبت به مشابه سال قبل آن بهبود داشته است. 

وی بیان داشت: 58 درصد مردم از جمع‌آوری زباله، 47 درصد از روشنایی معابر، 54 درصد از نگهداری فضای سبز، 46 درصد از زمین‌های بازی و 37 درصد درمورد رسیدگی به آبگرفتگی‌ها رضایت داشته‌اند و تنها 47درصد از مردم نسبت به موضوع  آبگرفتگی‌ها و رفع آن ناراضی بوده‌اند.

جوادی یگانه اعلام کرد: 65 درصد از شهروندان از میادین تره‌بار و 40 درصد نیز از وضعیت آسفالت خیابان‌ها همچنین 25 درصد از وضعیت کفپوش‌ها در معابر   براساس این نظرسنجی راضی هستند و 54 درصد مردم معتقدند کارگاه‌های ساختمانی به حریم خیابان‌ها تجاوز کرده و 48 درصد راحتی و امنیت در پیاده‌راه را خوب نمی‌دانند.