به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران" میکاییل علیپور" با اعلام این خبر افزود: فاز دوم که مساحتی حدود 8/6 هکتار دارد و در محدوده شمالی احداث شده، در حال حاضر عملیات عمرانی آن شامل جدول گذاری،مناسب سازی معابر ،اجرای سردربها و موتورخانه و.. به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

وی به مناسب سازی معابر این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این مجموعه بی نظیر بیش از 2هزار و 400متر کفپوش نصب و جدول گذاری  شده و  برای دسترسی ها  و مناسب سازی معابر حدود 315 متر مکعب سنگ تزئینی، حدود یک هزار 450 متر مربع سنگ کف و بیش از 800 متر طول نرده بکار برده شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه چهار تهران در ادامه از پخش  حدود 2 هزار و 800 تن آسفالت در فاز دوم مجموعه باغ پرندگان خبر داد و گفت: معابر برای تردد آسان بازدید کنندگان با پخش حدود 2 هزارو 844 تن آسفالت و همچنین حدود 500 متر مربع معبر برای تردد ایمن افراد کم توان جسمی و حرکتی آماده سازی شده است. 

علیپور افزود: در ساخت این پروژه از محصولات داخل کشور و سازه‌های مقاوم داخلی شامل 21 سری دستگاه  صاعقه گیر و 12 ستون توری به مساحت 78هزار و 800 متر مربع استفاده شده است تا با تکمیل آن پرندگانی با محدودیت پرواز به این مجموعه بی‌نظیر اضافه شوند.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش می شود  عملیات عمرانی  به بهترین نحو و با استاندارد های نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران تکمیل و به بهره برداری برسد.