به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار؛"معصومه سادات عمارتی" با بیان این خبر افزود:  جشنواره" سمفونی پاییز" در آستانه شب یلدا و به منظورایجاد نشاط، همدلی و مشارکت میان شهروندان  در بوستان مجیدیه آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: این جشنواره به همت اداره امور بانوان با عنوان ایستگاه "قاب برگ و گذر پاییزی" از 25 آذر ماه به مدت پنج شب در  این بوستان برگزار می شود.

 وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این ایستگاه گفت : غرفه های گذر برگ¬ریزان ، ایستگاه های آش و دمنوش ، قاب و برگ ، ثبت خاطره و کاردستی در این جشن برپا شده و مورد استقبال شهروندان به ویژه کودکان قرار گرفته است . 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهارگفت : در جشنواره "سمفونی پاییز" با استفاده از ظرفیت زنان خانوار محلات، اعضا خانه های خانواده ، سبک زندگی و سایر داوطلبان که قبلا ثبت نام کرده اند ، ایستگاهی برای ارائه آش  ، نوشیدنی های گرم پاییزی در نظر گرفته شده است.

عمارتی در پایان افزود: در حاشیه این جشن شرکت کنندگان با حضور در ایستگاه  قاب برگ و با استفاده از برگ های رنگارنگ پاییزی و با ابتکار و خلاقیت ،آثاری هنری در فضای ایجاد کرده جشنواره خلق  کرده که این آثار در قالب چیدمان برگ ها به صورت حجم، طراحی فضا، ساخت قاب برگ و... انجام می گیرد .