به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، سید علی مفاخریان شهردار منطقه گفت: اقدام نیکوکارانه ای که با ابتکار عمل مدیر عامل شرکت شهروند در مجموعه فروشگاه های شهروند سراسر تهران برای کمک به افراد کودکان محک انجام شده کار ارزشمندی است.

وی افزود: شهروندان می توانند با خریدهایی که در مجموعه فروشگاه های شهروند انجام می دهند سهمی در تقسیم شادی هایشان با کودکان مجموعه محک داشته باشند.

شهردار منطقه9 بیان داشت: تشکیل کمپین "یلدا بخیر و خرید" برای همیاری به مجموعه محک، اقدامی زیباست که توسط شرکت شهروند انجام شده است تا بخشی از خریدهایی را که توسط شهروندان انجام می شود برای کمک به کودکان سرطانی صرف هزینه های درمانی آنها شود.

مفاخریان در خاتمه عنوان کرد: امید است تا با حضور سایر مدیران در این حرکت نمادین شاهد استقبال شهروندان در این حرکت های خداپسندانه باشیم که نمونه آن را در طرح استقبال از مهر نیز شاهد بوده ایم تا در آستانه یلدای مهربانی با استفاده از ظرفیت هایی موجود بتوانیم مسئولیت ها ی اجتماعی خود را اداء کنیم.

شایان ذکر است مجموعه محک با همراهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند کمپینی با نام "یلدابخیروخرید" را آغاز کرده است که شهروندان با خرید از این فروشگاه‌ها از تاریخ 20 آذر تا 6 دی، سهمی در تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان خواهند داشت و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای، محک را  برای نجات فرزندانش همراهی می‌کنند، به‌این صورت که یک درصد از سود حاصل از خرید شهروندان از سهم شهروند در این بازه زمانی به کودکان محک اختصاص داده می‌شود.