به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، رسول کشت پور با بیان اینکه  منطقه 2 به لحاظ  وسعت و جمعیت گسترده و همچنین  برخورداری از مراکز تفریحی ،تجاری و.. متعدد، یکی از مناطق با سفرهای شهری بالا است، گفت: با توجه  به اینکه تعداد سکوهای  سوخت  موجود در منطقه پاسخگوی تقاضای این منطقه نیست، طرح افزایش جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، احداث 9 جایگاه سوخت پیش بینی شده است که هم اکنون دو پمپ بنزین در خیابان گلابتون و انتهای پایانه سازمان آب واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی  در حال بهره برداری است و احداث 2 جایگاه  دیگر در میدان بهرود و محله سازمان آب تکمیل و آماده بهره برداری شد.

شهردار منطقه2 با اشاره به اینکه در این جایگاه ها 16  نازل سوخت طراحی شده است، گفت:  این جایگاه ها مجهز به مدرن ترین دستگاه های پیشگیری از خطر، آلایندگی ، ایمنی و استانداردهای محیط زیست بوده  است. 

کشت پور احداث پمپ  بنزین واقع دربزرگراه حکیم ،خیابان دستغیب، جنب بوستان نهج البلاغه  را ازدیگر طرح های عمرانی منطقه برشمرد وگفت: عملیات عمرانی این  جایگاه  با  70 درصد پیشرفت درحال اجرا است  و مابقی جایگاه ها به عنوان طرح های عمرانی در برنامه های آتی پیش بینی شده است.