به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، "محمد محمددوست" در این نشست با بیان اینکه استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان دانشگاهی می تواند در ارتقاء سرانه های آموزشی کارکنان شهرداری مؤثر باشد افزود: با توجه به سیاست های کلان مدیریت شهری تهران مبنی بر "هوشمند شدن پایتخت" و لزوم توجه به سرمایه های انسانی، با استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات نخبگان دانشگاهی و ظرفیت های موجود در این مراکز می تواند شهری هوشمند را برای شهروندان رقم زد.

وی افزود: شهرداری تهران به دنبال احداث پروژه هایی با محوریت محله ها است و در این راه نخبگان دانشگاهی می توانند با ارایه نقطه نظرات خود مدیریت شهری را در اجرای سیاست های هدفمند محله محور و اثر گذار کمک کنند.

محمددوست با بیان اینکه مدیریت شهری تهران، منطقه چهار را به عنوان قطب حمل و نقل و ترافیکی هوشمند شهری پایتخت معرفی کرده است، افزود: در این راستا با همکاری سازمان فاوا شهرداری تهران و دانشگاه علم و صنعت، مرکز رشد و فن آوری در این منطقه راه اندازی شد.

شهردار منطقه چهار تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز بستری مناسب برای حضور نخبگان دانشجویی و صاحب نظران شهری برای اداره امور شهر فراهم خواهد شد.

وی توسعه و تکمیل زیرساخت های عمرانی را از اولویت های مهم بر شمرد و افزود: کسب رضایتمندی شهروندان و تلاش برای ایجاد شهری هوشمند و در خور شهروندان از اولویت های منطقه چهار در سال جاری خواهد بود و این منطقه آمادگی دارد تا با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزشی نسبت به تحقق اهداف اقدام نماید