به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: لزوم انجام اموری که دارای فوریت و از حساسیت بالایی در مجموعه شهری برخوردار است سبب شد تا نسبت به ایجاد سامانه ای که بتواند در اسرع وقت به شهروندان خدمت رسانی کند زمینه را برای تاسیس سامانه 137 را فراهم کرد.

وی افزود: در واقع سامانه مدیریت شهری 137 در راس خدمت رسانی مجموعه شهری به شهروندان است که با مشارکت شهروندان با استفاده از پیام های مردمی بدون واسطه در اسرع وقت نسبت به فوریت های شهری اقدام می کند.

شهردار منطقه9 بیان داشت: با رصد هوشمندانه نیازمندیهای شهری و کم و کاستی هایی که در مقوله هایی نظیر خدمات شهری در منطقه ممکن است به وجود آید. می بایست تلاش کرد تا قبل از ارسال پیام های 137 نسبت به رفع آن اقدام لازم را انجام داد تا شاهد شهری زیست پذیر همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد تهران شهری برای همه شود.

در ادامه حمید  نصریان رئیس سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری تهران اظهار داشت: خدماتی که در مجموعه شهری توسط سامانه 137انجام می شود قابل تقدیر است.

وی افزود: جایگاه واقعی 137 بسته به پیام هایی مردمی است که با انجام به موقع خدمات فوریت های شهری موجبات رضایت شهروندان را می توان نسبت به عملکرد مجموعه شهری فراهم کرد.

همچنین وجدانی رئیس اداره بازرسی منطقه9 در ابتدای جلسه گزارشی را پیرامون عملکرد سامانه ١٣٧ منطقه ارائه کرد و تلاش های شبانه روزی پرسنل ستادی و اجرایی پهنه غربی پایتخت را قابل تقدیر دانست.

شایان ذکر است به مناسبت سالروز تاسیس سامان137، از 6نفر از عوامل ستادی و اجرایی منطقه و نواحی توسط مدیران شهری تقدیر شد.