به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در بازدید مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و دکتر یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه های احداث تونل- زیرگذر خیابان استادمعین و زیرگذر کوی نصر که با حضور جمعی از مدیران ارشد این معاونت ها و همچنین دست اندرکاران اجرایی این پروژه ها صورت پذیرفت، جبهه های مختلف کاری مورد پیمایش قرار گرفت و اقدامات پیش روی عمرانی با توجه به برنامه زمان بندی بررسی شد.

این بازدید میدانی در حالی صورت پذیرفت که پیشرفت عملیات اجرایی تونل- زیرگذر خیابان استاد معین از مرز 90 درصد فراتر رفته است. عملیات لاینینگ نهایی به عنوان آخرین بخش از عملیات سازه ای تونل به اتمام رسیده است و علاوه بر کار تکمیل نمای دیواره ها، اقداماتی از قبیل آماده سازی مسیر برای اجرای عملیات روسازی طبق برنامه ادامه دارد.

از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر نیز خبر می رسد بیش از 90 از عملیات خاکبرداری زیرگذر با موفقیت به اتمام رسیده است. در حال حاضر کل مسیر باند جنوبی و همچنین بخش شرقی باند شمالی زیرگذر، زیر روکش آسفالت رفته است و اقدامات باقی مانده در زمینه روسازی مسیر باند شمالی طبق برنامه ادامه دارد. پیشرفت این پروژه راهگشای ترافیکی از مرز 83 درصد فراتر رفته است.