به گزارش اکونا پرس،

غلامحسین محمدی گفت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و مردم، تبریک و تسلیت می گویم. از ساعات اولیه که متوجه خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شدیم، شهردار تهران دستورات لازم برای تدارکات، اطلاع رسانی و تبلیغات لازم برای مناسب سازی فضای شهری و برگزاری مراسم تشییع پیکر ایشان را صادر کرد.

وی ادامه داد: تاکنون 40 هزار متر مربع از فضای محیطی شهر تهران به نصب پلاکاردها و بنرهای مزین به چهره شهید سلیمانی، سخنان مقام معظم رهبری و مرور خاطرات شهید اختصاص یافته است. همچنین، تلاش زیادی کرده ایم که در روز دوشنبه تمام امکانات شهری برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی بسیج شود و برگزاری مراسم در مسیرهایی که توسط سپاه پاسداران اعلام شده است، با تامین امکانات اتوبوسرانی، مترو و تاکسی انجام شود.

محمدی تصریح کرد: صبح روز شنبه نیز جلسه ای از سوی شهردار تهران با حضور مدیران معاونت خدمات شهری، معاونت امور مناطق، معاونت اجتماعی و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و کلیه بخش های مرتبط شهرداری برگزار شد و همگی آمادگی خود را برای برگزاری این مراسم اعلام کرده اند.

به گفته وی؛ مترو در روز دوشنبه برای همه مسیرهایی که به دانشگاه تهران (محل برگزاری مراسم) منتهی می شوند، رایگان است. در مبادی ورودی شهر نیز ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی آماده خدمت رسانی به مردمی که از سایر شهرها وارد تهران می شوند، خواهند بود.

محمدی گفت: غرفه های خدماتی نیز در تمام مسیرهای تشییع پیکر شهید سلیمانی به مردم عزیز سرویس می دهند. ضمن اینکه تلاش شده است تا با استفاده از امکانات تصویری اطلاع رسانی مناسبی برای این مراسم انجام شود. در همین راستا، هویت بصری شهر را برای روز تشییع آماده کرده ایم و امیدوارم این مراسم به خوبی و در شرایط مناسب در تهران برگزار شود.