به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار؛ "محمد محمددوست" بابیان این مطلب گفت: همزمان با انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" ساختمان های منطقه، سرای محلات و مکان های عمومی منطقه سیاهپوش شد.

وی افزود: برپایی مراسم های مختلف عزاداری و یادبود، قرائت زیارت عاشورا، قرائت و پخش صوت قرآن در مساجد و سرای محلات، برپایی ایستگاه های صلواتی، پخش فیلم مستند از سردار سلیمانی، هویت بخشی و فضاسازی ساختمان ها، سرای محلات ، معابر و اماکن عمومی در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار تهران در ادامه از برگزاری مراسم عزاداری در سرای محله بوستان الغدیر خبر داد و گفت: در همین راستا صبح امروز با حضور شهروندان عزادار مراسم باشکوهی در بوستان الغدیر برگزار شد. 

وی با اشاره به سایر برنامه های شهادت سردار بزرگ انقلاب در این منطقه گفت: مراسم سوگواری و بزرگداشت "حاج قاسم سلیمانی" روز چهارشنبه 18 دی ماه با آغاز ایام شهادت صدیقه شهیده بانو حضرت فاطمه (س) با مشارکت معاونت توسعه منابع انسانی و حوزه مقاومت بسیج  منطقه همزمان با اقامه نماز ظهر وعصر در ساختمان شهرداری منطقه چهار برگزار می شود.

محمددوست در ادامه با اشاره به سیاهپوشی تمامی ساختمان ها، سرای محلات و اماکن عمومی گفت: مراسم مختلف عزاداری و دسته های سینه زنی در محلات منطقه به همراه برپایی  ایستگاه های صلواتی نیز برای پذیرایی از عزاداران در سطح منطقه در حال برگزاری است.