به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت  در خصوص محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع سردار سلیمانی  گفت: با توجه به این که مراسم بزرگ برگزاری نماز و تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی دوشنبه در تهران برگزار می‌شود، به همین دلیل در مجموعه راهنمایی و رانندگی محدودیت‌هایی را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم اعمال خواهیم کرد. طبیعتاً در دو مرحله این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: مرحله اول برگزاری نماز است که در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و طبیعتاً برای این مسئله محدودیت‌هایی را خواهیم داشت از جمله این که از ابتدای صبح یعنی ۶ صبح محدودیت تردد در خیابان انقلاب از میدان فردوسی تا تقاطع نواب-آزادی اعمال خواهیم کرد که این محدوده کاملاً پاکسازی می‌شود و طبیعتاً از شب قبل یعنی ۱۲ شب کار پاکسازی پارک خودرو‌ها هم انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: در نتیجه همین جا از هموطنان عزیز و از همشهریان گرامی تقاضا می‌کنم به هیچ عنوان از ۱۲ شب به بعد، شب قبل از برگزاری مراسم خودرو‌های خود را حدفاصل میدان فردوسی تا تقاطع نواب-آزادی یعنی خیابان‌های انقلاب و خیابان آزادی پارک نکنند در غیر صورت همکاران من اجباراً این گونه خودرو‌ها را به محل دیگری منتقل خواهند کرد