به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، در پی شهادت جانسوز سردار شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش ، شهرداری منطقه 13 با نظارت رحمان زاده، شهردار منطقه ، تمهیدات لازم را برای پذیرایی شایسته از شهروندان در مراسم تشییع سردار دل ها اتخاذ کرد. 

در این راستا، ۱۶ ایستگاه در قالب ایستگاه های صلواتی ، توزیع چای و خرما ، اجرای سرود های حماسی ، پخش صوت مداحی و ایجاد امکان شعار نویسی دستی برای شهروندان و... برپا شد .

این ایستگاه ها همزمان با آغاز مراسم تشییع سردار شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش با استقبال مشایعت کنندگان پیکر پاک و مطهر سردار دل ها رو به رو شد.

همچنین ساعاتی قبل از آغاز آیین تشییع ، حجت الاسلام والمسلمین امرودی ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با همراهی مرتضی رحمانزاده شهردار منطقه ۱۳ از غرفه های فرهنگی و خدماتی منطقه ۱۳ مستقر در مسیر بدرقه کاروان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی واقع در میدان امام حسین(ع) بازدید و از خدمات و اقدامات شهرداری منطقه ۱۳ قدردانی کرد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه در حاشیه این بازدید در سخنانی با بیان اینکه هویت بخشی و فضا سازی بصری و پخش نوای روح بخش قرآن، نصب بنر، پوستر و پلاکارد و...متناسب با شهادت سردار بزرگ اسلام و منطبق با دستورالعمل ارسالی در سطح منطقه و کلیه ساختمانهای تحت پوشش اجرا شده است ، گفت : در شب مراسم تشییع ،این منطقه  سریعا نسبت به برپایی و آماده سازی  ۱۶ غرفه در قالب ایستگاه های مختلف به منظور پذیرایی از شهروندان اقدام کرد.

وی افزود : سردار شهید سپهبد سلیمانی مردی جهادی ، جهانی و از تبار عاشوراییان و تربیت شده مکتب امام حسین(ع) بود ، او یادگاری از تبار شهدا بود که به دوستان شهیدش پیوست .

شهردار منطقه ادامه داد: او تمام عمرش را در راه مجاهدت و دفاع از قرآن و اسلام و انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از مردم مظلوم منطقه سپری کرد و همیشه یاری گر مظلومان بود و اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه ایشان باشیم .

پس از  اتمام مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش، کارگران و نیرو های اجرایی نسبت به انجام امور تاسیساتی ، جمع آوری ایستگاه ها و پاکسازی محدوده امام حسین(ع) اقدام کردند.

نظافت و جمع آوری زباله در دومین پهنه تحویلی منطقه ۱۳

مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ گفت: علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ایستگاه های فرهنگی و خدماتی مستقر در میدان امام حسین(ع)، شهرداری منطقه ۱۳ با اعزام نیروهای خدمات شهری به خیابان آزادی، نسبت به  نظافت و جمع آوری زباله های پهنه تحویلی به منطقه اقدام کردند.