به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مانی جعفریان معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای نهضت درختکاری، به منظور ترویج فرهنگ محیط زیست و افزایش حس مسئولیت پذیری شهروندان ، اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک با همکاری کارشناسان نواحی اقدام به کاشت نهال مثمر و غیر مثمر در منازل ،معابر و محورهای اصلی می نماید.

وی گفت: در این طرح مالکینی که دارای رای الزام کاشت درخت از کمیسیون باغات دارند  نسبت به کاشت درخت غیر مثمردرمعابرومحورهای اصلی، بوستان ها ،لچکی ها و... اقدام می نماید و کارشناسان نواحی نیز بنا به درخواست شهروندان جهت کاشت نهال مثمردر منازلشان اقدامات لازم را انجام می دهند.

جعفریان افزود: شهروندان می توانند درخواست ها ی خود را با سامانه 137 و یا تماس با  فضاهای سبز نواحی ده گانه منطقه یک اعلام کنند  و یا با حضور درمرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره فضای سبز نسبت به تکمیل فرم و آدرس مورد نظر اقدام نمایند .

وی تصریح کرد: شروع ثبت نام کاشت نهال از 10 دی ماه تا اول اسفند ماه و  شروع کاشت بر اساس اولویت های ثبت درخواست از تاریخ  15 دی الی 15 اسفند ماه انجام می شود.