به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با حضور در جمع صمیمی خانواده شهید جوان دلاور اذعان داشت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما مدیون خون های پاک شهدا هستیم و بایست خدمتگزاری و راه آنها را الگو و سر لوحه امور خود قرار دهیم.

وی افزود: شهید جوان دلاور از جمله شهدای خدمت بوده که به منظور آسایش و امنیت شهروندان در شب چهارشنبه سوری جانباز و در روز رحلت حضرت زینب(س) به فیض عظمای شهادت نائل آمده است 

 شهردار منطقه۹ تاکید کرد: اقدام  ارزشمند والدین شهید خدمت هادی جوان دلاور در بخشش جوانی که با حکم قصاص روبرو شده بود بسیار ارزشمند و شایسته ستایش و قابل تقدیر است و الگویی برای مردم شریف ایران اسلامی می باشد.

لازم به ذکر است شهید هادی جوان دلاور در آخرین سه شنبه(چهارشنبه سوری) سال ۹۲ هنگام انجام ماموریت محوله، در اثر برخورد مواد محترقه از نوع نارنجک دست ساز از ناحیه سر دچار مجروحیت شدید شد و بعد از دو ماه تحمل مجروحیت در ۲۴اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ مصادف با رحلت حضرت زینب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 شایان ذکر است خانواده شهید خدمت هادی جوان دلاور در روز ۱۱‌آذرماه که مصادف با روز تولد فرزندشان بوده است، با حضور در شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی بدون دریافت دیه از قصاص متهم اعلام گذشت کردند.