به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر اهمیت وجود تابلو‌های شناسایی معابر شهری در تسهیل تردد و انتخاب مسیر گفت:  کارشناسان این حوزه به صورت مستمر با شناسایی نواقص و نیاز سنجی معابر نواحی هفتگانه؛ هزار و 600 تابلو و پلاک فرسوده، به سرقت رفته و یا منازل نوساز را بهسازی کردند.

وی در ادامه به طرح پلاک کوبی 9 معبر در حریم منطقه  به نام تندر اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف سهولت در امدادرسانی ارگانهای خدمات رسان انجام شد. 

کریمی پور با اشاره به اینکه این معابر در بزرگراه امام رضا(ع) حدفاصل زیرگذر شهید نجفی رستگار به شوشتری تا دوربرگردان غرب به غرب منطقه واقع شده اند و کارگاه ها و بنگاه های متعدد انبار کالا در این محل مشغول به فعالیت هستند؛ گفت: درخواستی از سازمان آتش نشانی برای نامگذاری این معابر به جهت سهولت در پیدا کردن نشانی در مواقع خطر عنوان شده بود که درخواست به شورای اسلامی شهر ارسال و با نامگذاری این معابر به نامهای تندر یک تا 9 موافقت شد. 

وی خاطر نشان کرد: براین اساس این تابلوها توسط شهرداری منطقه برای معابر بی نام و فاقد تعریف معابر شهری نصب شد تا امداد رسانی در این معابر به سهولت انجام و مشکل شهروندان این محدوده نیز رفع شود. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان به نامگذاری معابر به اسامی شهدای گرانقدر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال سه معبر در محله های مسعودیه و اتابک  به نام شهدای معزز ابراهیم یوسف پور، ابراهیم صفا و لازم غمیلویی مزین شد و مراحل نامگذاری معبری در محله ابوذر نیز انجام شده که به زودی  مراسم پلاک کوبی با حضور خانواده معزز این شهید والامقام برگزار می شود.