به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی استقبال علاقمندان و متقاضیان عزیز از دریافت نمایندگی ، این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت‌ اعطا کننده ی فرانچایز (نمایندگی) در ایران با هدف رونق کسب و کار، شرایط ویژه‌ای را برای فرانچایزگیرندگان در نظر گرفته است.

در ششمین سالگرد تاسیس شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سقف دریافت تسهیلات فرانچایز برای واجدین شرایط از 300 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش یافت.

این تسهیلات پنج ساله و بدون بهره است و متقاضیان دریافت نمایندگی از افق کوروش پس از تایید ملک کارشناسی شده، تکمیل مدارک و ارائه وثیقه می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات به منظور خرید تجهیزات و راه اندازی شعبه اقدام نمایند.

فرانچایزگیرندگان و پرسنل آنها پیش از راه اندازی فروشگاه، دوره های آموزشی تئوری و عملی رایگان شرکت را طی خواهند نمود و پس از افتتاح شعبه جهت تکمیل آموزش ها به هزینه شرکت از حضور یک سرپرست مربی اعزامی به فروشگاه نیز بهره مند خواهند شد و همچنین پشتیبانی فنی از فروشگاهها با کمک نیروی انسانی متخصص و مجرب شرکت انجام می پذیرد.

تأمین مستمر مرغوبترین کالاها با بیشترین تخفیفات ممکن به شعبه و تقبل مالیات بر ارزش افزوده تمامی کالاها برعهده شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. همچنین تبلیغات تلویزیونی و محیطی گسترده، برگزاری جشنواره‌ها و قرعه کشی‌های متنوع و خدمات باشگاه مشتریان با هزینه شرکت انجام می شود.

شایان توجه است؛ شراکت منصفانه و سودآوری مناسب و متناسب با عملکرد فرانچایزگیرندگان افق کوروش موجب رشد چمشگیر شعب فرانچایز شده به طوریکه هم اکنون در دو سال اخیر بیش از 700 شعبه افق کوروش به صورت فرانچایز در کشور راه اندازی گردیده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای افق کورش به آدرس www.okcs.com صفحه فرانچایز مراجعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط مذکور، از همان قسمت درخواست خود را ثبت نمایند.