به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این مددسرا در شب های عادی میزبان 440 نفر است ولی با توجه به کاهش شدید دما در شبهای گذشته 660 نفر در این مددسرا پذیرش شده اند.

مختاری اضافه کرد:  زمان پذیرش این مرکز از ساعت 18 تا 3 بامداد می باشد و هر مددجو تا هر زمان که بخواهد می تواند در مددسرا بماند.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه  مددجو پس از اولین خروج  می بایست مجددا پذیرش شوند که مراحل پذیرش شامل تحویل لباس،  سپردن وسایل شخصی به صندوق امانات، استحمام، ارجاع به واحد مشاوره، مددکاری و  ورود به سالن است، افزود: ارائه شام و صبحانه و درصوت ماندن فرد دادن ناهار و ویزیت پزشک  از دیگر خدمات مددسرا است.

وی خاطر نشان کرد: 24 ساعته شدن مددسرا یکی از اتفاقات خوبی است که از سال گذشته با نظر شهردار محترم تهران رخ داده است و از بهمن سال گذشته مددسرای خاوران  با هدف حمایت از افراد بی پناه و معتادین، خدمات 24 ساعته به مراجعین ارائه می کند. 

مختاری از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد کارتن خواب، مراتب را به 137 اطلاع دهند تا با حضور مددکاران شهرداری تهران نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه ها اقدام شود.