به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران ؛ " میکاییل علیپور" با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی برای کمک به افراد معلول و جانباز، بالا بردن خدمات و تسهیلات معابر شهری و اداری برای تردد آنان است، افزود: به منظور تردد آسان معلولان وافراد کم توان جسمی و حرکتی در سطح منطقه ،  مناسب سازی ساختمانها و معابر، محلی ، بوستان ها و  پیاده رو ها با حذف زواید فیزیکی ، همسطح سازی دریچه ها و نصب علائم هشداری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تجهیز ساختمان های اداری منطقه برای تردد آسان معلولان اظهار داشت:  از نیمه دوم سال جاری بهسازی و نصب بیش از  80 مورد نوار علائم حسی در پلکان ها ، ورودی  ساختمان ها و درب  های آسانسور ،  نصب روشویی معلولین ،  تابلو راهنما بریل، احداث رمپ و.. در  ساختمان های  شماره یک و دو شهرداری منطقه چهار، ساختمان معاونت حمل ونقل و ترافیک ، ساختمان ناحیه هشت  و سرای محله حکیمیه اجرایی شده است.

علیپور در ادامه به  تجهیز بوستان شهید کرد  اشاره کرد و گفت: همچنین بوستان شهید کرد در ضلع شمال بزرگراه رسالت  به مساحت  بیش از 2800 متر مربع یکی از بوستان های منطقه است که با نصب 6 دستگاه ورزشی ویژه معلولان، نصب 7 نیمکت و تاب بازی مخصوص، احداث رمپ و همسطح سازی دریچه ، نصب آبخوری و ...از پروژه هایی است که در  سال 98  برای افراد کم توان جسمی مناسب سازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران در ادامه  تصریح کرد: مناسب سازی  دیگر ساختمان‌های  اداری منطقه ، سرا‌های محلات، بوستان ها با بازسازی و تعمیر ، ایجاد رمپ ، مرمت کفپوش، همسطح سازی و .. در دستور کار قرار دارد.