به گزارش اکونا پرس،

 

بهنقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش،  سبو سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران در این دیدار ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، ایشان را افتخار و سرمایه کشور دانست و گفت: با کار و فعالیت و ساختن کشور می توان یاد سردار سلیمانی را گرامی داشته و ادامه دهنده راه ایشان بود. 

اسقف اعظم ارامنه تهران گفت: ایران کشوری توانمند و قدرتمند است و همواره سرپا ایستاده است و ما با کار و فعالیت و کوشش خود یاد سردار سلیمانی را زنده نگاه می داریم. 

او با اشاره به حمایت های صورت گرفته از اقوام سایر مذاهب در ایران گفت: دوستی و مهر ملت ایران را همواره در مجامع جهانی بازگو کرده و بازگو می کنیم. 

سبو سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه  تهران همچنین از حمایت های شهرداری منطقه شش در زیباسازی اماکن مرتبط با مسیحیان تقدیر و تشکر کرد.

تورج فرهادی شهردار منطقه شش نیز در این دیدار گفت:همبستگی اقوام ایرانی در همه دوره ها وجود داشته و در کنار هم از تندباد حوادث بیرون آمده و نام میهن را بزرگ داشته ایم. 

فرهادی تصریح کرد:خودمان در کنار هم آینده خوبی برای کشور رقم می زنیم و تمام اقوام و مذاهب برای ساختن میهن در کنار یکدیگر هستیم. 

شهردار منطقه شش همچنین با تبریک سال نو میلادی به نقش آفرینی شهروندان سایر ادیان در برهه های مختلف کشور گفت: تابلو اسامی ۱۱۴ شهید ارمنی ساخته شده و یاد این عزیزان در منطقه شش گرامی داشته می شود.