به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، پیروز حناجی ،شهردار تهران در این مراسم با بیان اینکه  امروز نه به عنوان  شهردار تهران بلکه به عنوان یک شهروند در این مراسم حضور دارم گفت:شهادت هنر مردان خداست و شهدا در دوران خودشان جنگیدن در راه خدا برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور را به‌عنوان بهترین انتخاب برگزیدند.

وی گفت: صبر خانواده‌های شهدا در سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی همیشه زبانزد است، چراکه هر میزان ما تلاش کنیم هرگز نمی‌توانیم ذره‌ای از رنجی که این خانواده‌های عالی‌رتبه در فراق عزیزانشان تحمل می‌کنند درک و جبران کنیم.

شهردار تهران افزود: تمامی سختی های خدمت رسانی به شهروندان حتی برابر با ثانیه ای از سختی هایی که شما در فراق عزیزانتان متحمل شدید نیست.

وی در ادامه به گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت وگفت: این سردار بزرگ کشور برای مردم کار می‌کرد و مردم اعم از شیعه، سنی، مسیحی و غیرمسلمان نتیجه کار او را دیدند و امروز محبوبیت این شهید بزرگوار به خوبی اثبات شد.

یوسف مزارعی معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه2، در ادامه این مراسم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز گنجینه‌های بی بدیلی هستند که ما خود را خدمتگزار آنها می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم از رهنمودها و راهکارهای پیشنهادی آنان در اداره شهر بهره مند شویم گفت: مدیریت منطقه  در راستای تکریم خانواده شهدا و اشاعه ارزش های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت  مراسم یادواره شهدا را در محلات برگزار می کند.

به گفته وی نشست دورهمی شهردار و مدیران منطقه با خانواده شهدا  از دیگر برنامه های منطفه است که به صورت ماهیانه در محلات برگزار می شود و در این نشست مطالبات این خانواده های معظم مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون شهردار منطقه2 زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه دادن راه آنها را وظیفه تک تک افراد جامعه دانست.و افزود:  امید است که شرمنده شهیدان نباشیم وبتوانیم راه آنها را ادامه بدهیم.

b3fbaa95-12af-48f0-ad4e-9504bc655225

8c6677d0-f802-4dc9-b16f-f31ae1dd3b81