به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این اجتماع بزرگ با حضور شهروندان و هیئات مذهبی از ساعت 9 صبح از مسجد مهدیه در خیابان فدائیان اسلام آغاز و تا  ظهر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی با همکاری مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه های بسیج و نیروهای انتظامی برگزار می شود، افزود: اجرای سخنرانی مذهبی، مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله برنامه های این اجتماع پرشور است.

محمدی در ادامه به تشریح ویژه برنامه های اداره فرهنگی با عنوان «شمیم یاس»  همزمان با ایام فاطمیه در محله ها اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری نشستهای مذهبی و سخنرانی موضوعی، برپایی نمایشگاه های فرهنگی کتاب، عکس و عفاف، حجاب با موضوع زندگینامه حضرت فاطمه (س)، برگزاری شب شعر آئینی با حضور شاعران برجسته محلی با موضوع سیره بانوی بزرگ اسلام و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله برنامه های این ایام است.

شهردار منطقه اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم در مساجد منتخب نواحی هفت گانه و سرای محلات برگزار و ایستگاههای صلواتی نیز پذیرای شهروندان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت در طول این دهه است. 

شایان ذکر است؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری؛ پرچم مشکی، پوستر و بنرهای تبلیغاتی با موضوع ایام فاطمیه تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.