به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 در نظر دارد با استفاده از ظرفیتهای مردمی، مساجد و سرای محلات در راستای گسترش و فراگیر نمودن برنامه های جشن انقلاب اسلامی نسبت به اجرای برنامه های متنوع در سطح منطقه اقدام نماید.

کمالی نسب افزود از جمله می توان  به فضاسازی سرای محلات با موضوع دهه فجر ،برگزاری نمایشگاه کتاب ، عکس و مطبوعات ، دست آوردهای انقلاب،برگزاری مراسم شعرخوانی با موضوع انقلاب ، غبار روبی و پاکسازی و عطر افشانی مزار شهدا ، تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان انقلاب و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی در سطح محلات، نواختن زنگ انقلاب بصورت نمادین در مدارس و برپایی مراسم سخنرانی و نشست های تخصصی و... اشاره نمود.

همچنین همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پردیس فرهنگی ورزشی و سلامت 22 بهمن شامل غرفه های  متنوع سلامت، ورزش و سرگرمی ، آموزش های شهروندی ، کودکان ،دستاورد های انقلاب،معرفی شهدای ترور و مقاوت، تبیین علل وقوع انقلاب و برپایی استیج با اجرای برنامه هایی نظیر سرودخوانی انقلابی، اجرای نمایش ، مسابقه و... به پا خواهد شد.