به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 ، حمیدرضا رنجبر با اعلام این خبر افزود: دو تابلوی معرفی مسیر ویژه شرایط بحرانی در میدان سپاه به منظور اعلام بزرگراه شهید صیاد شیرازی به عنوان مسیر اضطراری اول و خیابان انقلاب به عنوان مسیر دوم در هنگام شرایط اضطراری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه تهیه و نصب شد

وی خاطرنشان کرد: مساحت این دو تابلو در مجموع 12 متر مربع بوده که با هماهنگی نماینده سازمان مدیریت بحران در محل های مشخص شده نصب شد.

معاون شهردار منطقه 7 در ادامه با اشاره به اجرای نصب تابلوهای هدایت مسیر با طرح کد گذاری برای هر خیابان در سطح منطقه هفت، تصریح کرد:  در راستای اطلاع رسانی دقیق و به منظور پیوستگی تابلوها ، ابتدا نسبت به شناسایی موارد کمبود تابلوهای هدایت مسیر اقدام و سپس دستور تهیه و ساخت تابلوهای مذکور با بهره گیری از روش کدگذاری به پیمانکار مربوطه ابلاغ شد.

وی در تشریح اقدامات فوق تأکید کرد: نصب تابلوهای ذکر شده کمک شایانی به حفظ پیوستگی در آدرس دهی مسیرها و اطلاع رسانی دقیق به خودروها و در نهایت بهینه سازی تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی خواهد بود.

به گفته معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 7 تاکنون 35 متر مربع از تابلوهای کد گذاری شده در سطح منطقه 7  تهیه و نصب شده و این عملیات در سطح معابر منطقه ادامه خواهد داشت.