به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران؛ " میکائیل علی پور" با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور سهولت در تردد خودروها و مناسب سازی مسیر های تردد عابران پیاده، معابراصلی منطقه همچون بزرگراه  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،خیابان های جشنواره، بنی هاشم، امین، الغدیر و... با پخش حدود 13 هزار تن آسفالت تراش و روکش شد.

وی افزایش سطح کیفی آسفالت معابر را یکی از اهداف مهم منطقه چهار دانست و تصریح کرد: با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات ترمیم آسفالت در قالب درزگیری آسفالت در معابر سطح منطقه اجرایی می شود.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار در ادامه به بهسازی  مرمت بوستان های سطح منطقه اشاره کرد و افزود: احداث رمپ و همسطح سازی دریچه ، نصب آبخوری،نصب تابلو، مرمت کفپوش، حذف زواید فیزیکی، نصب آبخوری،...از اقداماتی است که در نیمه دوم سال جاری  در بوستان های الغدیر، سینا، مجیدیه و بوستان خیابان کاشف و... اجرایی شد.

علیپور همچنین از ادامه عملیات مناسب سازی پیاده روها و حذف زوائد فیزیکی معابر محدوده منطقه تا پایان سالجاری خبرداد و گفت: در شش ماه دوم سالجاری خیابان خواجه عبداله حد فاصل خیابان شریعتی تا خیابان ابوذر به طول حدود 500 متر مربع مناسب سازی شد و دیگر معابر که نیاز به مرمت دارند تا پایان سال اجرایی می شود.