به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶  ، این نشست با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶، معاون امور اجتماعی و فرهنگی،شهرداران نواحی ، معاون اجرایی  دبیر و ناظران شورایعالی HSE شهرداری تهران و گروه ارزیابان دبیرخانه نشان تعالی برگزار شد.

در این نشست  علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ اظهار داشت : امروزه با فرهنگسازی که صورت گرفته مسئله رعایت الزامات مدیریت کیفیت در اولویت فعالیتهای شهرداری تهران قرار گرفته است

وی با اشاره به اقداماتی از قبیل تجهیز و آماده سازی اسکان های کارگری، نظارت بر رعایت الزامات در پروژه ها و ... بیان داشت : در سالهای اخیر  آموزش متناسب با نیازهای شغلی جهت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در راس فعالیتها قرار گرفته است

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه   در ادامه این نشست  ضمن تشریح اهم اقدامات صورت گرفته در راستای رعایت الزامات HSE در منطقه، به موضوعات مرتبط با آن به عنوان مهمترین مسایل منطقه اشاره کرد. 

شایان ذکر است نشان تعالی HSE، فرآیندی نظام مند جهت سنجش عملکرد سازمان ها در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست است که به بررسی روند تعالی یک سازمان، در راستای نیل به معیار ها و اهداف والای سیستم می‌پردازد.