به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شرکت شهروند، همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و میلاد فاطمه زهرا (س) مراسم ویژه ای روز جمعه 25 بهمن ماه با حضور بانوان پیشکسوت و مطرح سینما و تلویزیون جهت تقدیر از قدیمی ترین مشتریان وفادار خانم شرکت شهروند درفروشگاه بیهقی برگزار شد.

همچنین در این هفته فروشگاه های شهروند میزبان طرح سراسری شهرداری تهران، تحت عنوان "جانِ زندگی" است، که با هدف ایجاد فضای مثبت و حال خوب میان شهروندان و اهداء بسته های فرهنگی به بانوان حاضر در فروشگاه های شهروند و تقدیر از آنان همراه است.

شرکت شهروند در تمام ایام سال سعی دارد با اجرای برنامه‌های مدون و مستمری جهت ارتقاء دانش و افزایش سلامت روحی و جسمی بانوان شاغل در این شرکت، همچون کلاس ها و کارگاه های متعدد آموزشی و دوره های مهارتی همچون آشنایی با سرطان، هوش هیجانی، کنترل خشم و... همچنین برگزاری جلسات مشاوره رایگان روانشناسی و طب سنتی نقش اثر بخشی در ارتقاء جایگاه بانوان این شرکت داشته باشد. همچنین بنابر تاکیدات مدیر عامل شهروند مبنی بر ارتقاء جایگاه زنان در این شرکت، طی مراسمی صمیمانه از بانوان شاغل در فروشگاه های شهروند و حضور پرتلاش و با انگیزه آنان تقدیر شد.

گفتنی است فروشگاه های شهروند با حمایت  از زنان سرپرست خانوار و اختصاص فضایی ویژه برای عرضه تولیدات آنان در کنار شناسایی زنان نخبه، فرهیخته، ورزشکار و...شاغل در این شرکت، همواره سعی دارد از طریق ترسیم الگوهای موفق و خودساخته زنان جهت افزایش رضایت از خود و امید آفرینی در میان آنان گام های موثری بردارد.