به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد و طی آن شرکت شهروند به عنوان یکی از کاندیدهای اصلی دریافت تندیس محصول ملی برتر و نوآورانه برای سیستم (Self-checkout) صندوق خودپرداخت انتخاب و معرفی شد.

در این جشنواره شرکت شهروند طی ٢ مرحله کارشناسی توسط دانشگاه شریف جهت کسب امتیاز  لازم برای دریافت جایزه مورد بررسی قرار گرفت که اولین مرحله آن با ارسال طرح کسب و کار و گرفتن تاییدیه از این نهاد پشت سر گذاشته شد و در ادامه با حضور مسئولان برگزاری جشنواره از دانشگاه شریف و جمعی از کارشناسان واحد فناوری و اطلاعات و فنی و مهندسی جلسه دفاع از پروژه برگزار شد که در نهایت منجر به کسب امتیاز لازم برای کسب تندیس محصول ملی برتر و نوآورانه شد.

اهداف این جشنواره جریان‌سازی برای نهادینه کردن فرهنگ نوآوری، شناسایی ارزیابی و تعیین برترین نوآوری شرکت‌های ایرانی، معرفی و قدردانی از تلاشگران صنعت کسب و کار و کمک به شرکت‌ها در زمینه شناسایی نقاط بهبود فرایند توسعه محصول جدید است.

گفتنی است چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با معرفی و تقدیر از  22 محصول فناور و نوآور منتخب در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.