به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه چهار تهران "میکائیل علی پور" با بیان این مطلب گفت: عملیات عمرانی در ساختمان های  اسکان کارگری به منظور تسریع در خدمت رسانی ، رفع مسایل موجود و بهبود شرایط رفاهی و بهداشتی اسکان‌ کارگری در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

وی افزود: در نیمه دوم سال جاری ساختمان های اسکان کارگری شهید رجایی، نواحی 8 و 2  ، ناحیه  3 در بزرگراه امام علی(ع) ، بوستان پلیس و شهیدکرد  بازسازی و اقداماتی در قالب رنگ آمیزی، نقاشی ،ایزوگام، احداث و تجهیز آشپزخانه  و مرمت سرویس های بهداشتی صورت گرفت.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار تهران با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، گفت: تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران از اولویت برخوردار است وتلاش می شود با ایجاد محیطی سالم زمینه آرامش و آسایش کارگران خدوم این حوزه فراهم شود.

علیپور  با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند افزود: در حال حاضر 11  ساختمان اسکان کارگری در منطقه و نواحی 9 گانه فعالیت دارند و بیش از  800  کارگر در این ساختمانها ساماندهی واسکان دارند.