به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس حبیب پوش پارس ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت خاکریزآب و سازمان نوسازی شهر تهران، فاز نخست پروژه ساماندهی و بهسازی شبکه مدیریت آبهای سطحی محلات کن و فرحزاد به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی با بیان آنکه محلات کن و فرحزاد از جمله محله های کم برخوردار و فاقد زیرساخت مناسب در زمینه مدیریت آبهای سطحی است، افزود: بهبود کیفیت زندگی شهری در محلات کن و فرحزاد، ظرفیت بالقوه این محلات برای تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری شهر تهران را شکوفا خواهد کرد. در این راستا با توجه به درخواست سازمان نوسازی شهر تهران و بررسی تخصصی شرکت خاکریزآب، عدم وجود شبکه منسجم مدیریت آبهای سطحی و تداخل شبکه موجود با شبکه آبیاری باغات به عنوان یکی از مشکلات زیرساختی این محلات احصا شده است.

به گفته سرپرست شرکت خاکریزآب، انجام بررسی ها، مطالعات تکمیلی و اجرایی این پروژه توسط شرکت خاکریزآب آغاز شده تا اقدامات لازم جهت اصلاح، بهسازی و ساماندهی شبکه مدیریت آبهای سطحی محلات کن و فرحزاد و رفع تداخلات موجود با شبکه آبیاری باغات، ظرف مدت یک سال انجام شود.