به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: خیابان انورزاده از معابر اصلی ناحیه یک این منطقه است که1640متر طول و 8 متر عرض دارد و شهروندان و شورایاران این محله درخواست جمع آوری نهر به دلیل جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی و بوی نامطبوع در ایام گرم سال را داشتند.

حلاجیان ادامه داد: از ابتدای امسال فرآیند جمع آوری این نهر در دستور کار قرار گرفت و 470  متر طول از نهرهای جنوبی و 800 متر طول از نهرهای شمالی آن حدفاصل خیابان منصور تا خیابان سید جوادی ضلع شرق و غرب با کانیو نوسازی شد. 

وی اظهار داشت: اکنون عملیات اجرای نهر سرپوشیده و تک جدول کنار نهر در خیابان انورزاده شمالی حدفاصل خیابان سید جوادی تا خیابان منصور به طول 500 متر در حال اجراست.

حلاجیان گفت: 250 متر کانیوسازی این خیابان حدفاصل کوچه حجت صادقی تا منصور باقی می ماند که در دستور کار آتی قرار می گیرد.

وی به سایر فعالیت های این حوزه در محله های دیگر اشاره کرد و افزود: 180 متر از انهار خیابان مزینانی کوچه دوم غربی در محله مشیریه و 170 متر از انهار روباز خیابان ده متری قائم کوچه پنجم شرقی در محله رضویه تبدیل به کانیو شد.

معاون فنی و عمران منطقه در پایان خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرای روکش آسفالت محوطه خانه ایتام در خیابان بهشتی ناحیه 2 به مساحت 320 مترمربع انجام شد.