به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست با بیان این مطلب گفت: از فعالیتهای مدارس در این جشنواره می توان به طراحی و اجرای تابلو بهار با استفاده از تکه کاشی های رنگی، سی دی های بازیافتی و درب شیشه نوشابه توسط اولیاء دانش آموزان، نقاشی بر روی کاشی توسط دانش آموزان با موضوع آیه های قرآنی محیط زیستی، طراحی و اجرای نمادین چاه آب با استفاده از لاستیک خودرو بازیافتی جهت نمایش منابع آبی،تهیه هدایا از مواد بازیافتی توسط دانش آموزان، تهیه تابلو از مواد بازیافتی، تهیه کارت دعوت جهت بازدید از نمایشگاه توسط دانش آموزان از مواد بازیافتی، تهیه صندلی با استفاده از شانه تخم مرغ و... اشاره نمود.

وی افزود: کاردستی های تهیه شده از مواد بازیافتی توسط دانش آموزان پایه های مختلف مدارس به نمایش گذاشته خواهد شد و در روز اختتامیه این جشنواره، پدران دانش آموزان، برای آلوده نکردن هوا به صورت نمادین با دوچرخه به بازدید از نمایشگاه می آیند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه اذعان داشت: حوزه محیط زیست شهرداری این منطقه در نظر دارد جهت برگزاری جشنواره محیط زیست با مدارس همکاری نماید.

فخارمنش ابراز داشت: این جشنواره از روز شنبه مورخ دهم تا پنجشنبه پانزدهم اسفند ماه از ساعت 9 صبح تا  12:30 ظهر در مدارس منطقه 3 برگزار می شود.