به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران" محمد محمددوست"

با بیان این خبر افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و نیاز ضروری منطقه ، پانزدهمین پایگاه اورژانس در محله مبارک آباد و در ضلع شمال بوستان صدف  با همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه افتتاح شد.

وی افزود: این پایگاه با حضور رئیس اورژانس شهرداری تهران، جانشین قرارگاه نصر ثارالله، مسئولین اورژانس شهر تهران، مدیران منطقه چهار و مدیر منطقه آتش نشانی شهرداری تهران راه اندازی شد.

شهردار منطقه چهار با اشاره به جانمایی  و واگذاری زمین احداث پایگاه از سوی شهرداری منطقه چهار گفت: سند این زمین از طریق صورتجلسه برای احداث این پایگاه  واگذار شد و با راه اندازی آن  محله های مبارک آباد، شیان،  لویزان و حسین آباد تحت پوشش قرار گرفته و به بزرگراه های امام علی(ع)، شهید زین الدین و شهید بابایی نیز دسترسی خواهد داشت.

محمددوست در ادامه گفت: در این پایگاه نیروی متخصص حضور دارند که در صورت تماس از سوی شهروندان مشاوره پزشکی انجام داده و در شرایط نیاز به مراجعه حضوری در محل حادثه آماده خدمت‌رسانی هستند. 

وی  خاطرنشان کرد: ارتقاء خدمات و فوریت‌های پیش‌بیمارستانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه‌دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر مدت زمان رسیدن به محل حادثه از اهداف اصلی راه‌اندازی پانزدهمین پایگاه اورژانس در این منطقه است.