به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، امیر ناصر هراتی، معاون خدمات  شهری ومحیط زیست منطقه  با اعلام این مطلب گفت: با هدف ارتقای کیفیت فضای سبز و برخورداری فضاهای شهری با  منظر مناسب گسترده شدن فرش گل در بوستان نهج البلاغه  دردستورکارقرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه فرش گل ها با نقوش مختلف در 13نقطه از بوستان نهج البلاغه گسترده می شود افزود: در طراحی فرش گل از انواع گونه های گل و گیاه های متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

هراتی  افزود: به منظور آراستگی بصری بوستان ،علاوه بر کاشت فرش گل ، بیش از 11هزار متر گلکاری در بوستان انجام  شده است که همزمان با بهار و  شکوفا شدن گلهای بنفشه ،طبیعت بهاری دراین بوستان به تصویر کشیده می شود.

معاون شهردار منطقه2 در ادامه از بهسازی مبلمان بوستان خبردادو گفت: با توجه به اینکه بوستان نهج البلاغه  به عنوان دهکده گردشگری مورد استقبال گسترده شهروندان قرار می گیرد، بهسازی امکانات موجود این بوستان در دستور کار قرار گرفت و در این طرح بیش از 2200عدد مبلمان شهری ، 200 عدد وسایل  ورزشی  و 900عدد پایه چراغ کوتاه بهسازی و رنگ آمیزی شد.

وی  از رفع نقص و خاموشی  برج های نوری با هدف ارتقای زیبایی بصری و همچنین ایمنی بوستان خبردادو گفت: با این اقدامات بوستان نهج البلاغه برای میزبانی از شهروندان و گردشگران  در فصل بهار و تابستان آماده می شود.