به گزارش اکونا پرس،

به نقل   از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، رسول کشت پور با اعلام این خبر طی حکمی یوسف مزارعلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه را به سمت رئیس این ستاد منصوب کرد.

شهردار منطقه 2با تاکید بر رعایت ملاحظات پیشگیرانه طبق شیوه نامه های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و انجام فعالیتهای مورد نیاز از جمله ابلاغ دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس به تمامی واحدها توسط این ستاد گفت: گندزدایی و ضدعفونی نمودن تمامی ساختمانهای شهرداری منطقه، بکارگیری تمامی ظرفیتهای تبلیغاتی شهرداری منطقه اعم از بیلبورد و پرتابلهای شهری، تلویزیونهای شهری در راستای اطلاع رسانی گسترده در این زمینه با محوریت پیامهای مورد تائید اداره کل سلامت، آموزش نیروی انسانی شاغل در منطقه و همچنین آموزش شهروندان در سرای محلات، مدارس، مساجد و.. از طریق خانه های سلامت مستقر در سطح منطقه از جمله اقداماتی است که در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

کشت پور با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران منطقه به منظور پشتیبانی لجستیک در حوزه درمان آمادگی کامل دارد افزود: این ستاد با واحدهای درمانگاههای شرکت شهر سالم و مراکز بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر در سطح منطقه تعاملی همه جانبه دارد.