به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه9 با اعلام این خبر گفت: با شروع بارش ها در شهر تهران، اکیپ های اجرایی خدمات شهری متشکل از مسئولین و کارگران با استفاده از تجهیزات نسبت به تسهیل در تردد شهروندان در مبادیی نظیر میدان آزادی، بزرگراه فتح و محور زرند در غرب پایتخت اقدام کردند.

وی با اشاره به حساسیت میدان آزادی در زمان بارش های شهر تهران افزود: در حال حاضر  تردد از میدان آزادی با توجه به حجم بارش عادی می باشد که با استقرار عوامل خدمات شهری و حضور آتش نشانی با استفاده از تجهیزاتی نظیر موتور پمپ و کف کش نسبت به آبگرفتگی از این مبداء اصلی پایتخت جلوگیری شده است.  

 سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه9 به تجهیزات و نیروی انسانی مرتبط به منظور مقابله با بارش ها اشاره کرد و بیان داشت: تعداد 2000 گونی شن، 5 دستگاه باب کت، 2دستگاه لودر، 6دستگاه کامیون، جرثقیل و بالابر و بیش از 100نفر نیروی کارگری در محدوده محدوده منطقه9 فعالیت دارند که تاکنون به لحاظ آبگرفتگی مشکلی در پهنه غربی پایتخت نداشته ایم.

مددی در ادامه تاکید کرد: 15 نقطه حساس منطقه9 از جمله؛ کانال های معراج، نهر فیروزآباد، کانال آزادی و زرند بصورت ساعتی توسط عوامل خدمات شهری کنترل می شود تا شاهد وقوع سیلاب و طغیان نباشیم.