به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ،  مهدی صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به نقش طرح های استقبال از نوروز در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان گفت : در آستانه سال نو و با اجرای طرح استقبال از نوروز 99 ، شهرداری منطقه 13 برای ورود به سال جدید آماده شد. 

وی با اشاره به آغاز  کاشت نهال از ماه گذشته  در منطقه افزود: به منظور توسعه فضاهای سبز شهری و ارتقا سرانه فضای سبز ،  نهال های مثمر و غیر مثمردر معابر اصلی و فرعی وبوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در خصوص احداث  8 فرش گل در مسیر های پر رفت و آمد  با هدف ایجاد چشم انداز های زیبا اظهار داشت: این فرش های گل با استفاده از گل های  بنفشه  به مساحت هزار و 135 متر مربع   در رمپ و لوپ شهید کلاهدوز،رمپ  امام علی(ع) ، بزرگراه های  شهید دوران و شهید  یاسینی، بوستان های پیروزی ، خانواده وشهید عرب  نقش بسته است. 

 به گفته وی جانمایی گلجای در تقاطع ها  ، نصب المان های مفروش به گل و باکس های گل طبقاتی  در  نقاط پر رفت و آمد و برپایی سفره هفت سین در دستور کار قرار دارد.

صالح زاده با اشاره به تبدیل شاخه های هرس شده درختان به گلجای و سازه های خلاقانه تصریح کرد: علاوه‌ بر ایجاد سازه های نو با دست سازه های طبیعی، کاشت گل های بهاری داخل و بیرون گلجای به عنوان یکی از طرح های ویژه استقبال از بهار در برنامه کار قرار دارد. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13  در خصوص اجرای طرح های ارتقا و بهبود کیفیت نگهداشت شهر خاطر نشان کرد : علاوه بر رفع نواقص ، ایمن سازی و بهبود وضعیت بوستان ها و کلیه قطعات فضای سبز شهری ، مناسب سازی بوستان های رهام و دو کوهه در دست اجراست و مشکلات سرویس های بهداشتی عمومی شهری و پارکی رفع می شود.