به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، با تایید اولین مورد کرونا در ایران، مدیران ارشد این شرکت در جلسه‌ای اضطراری خواستار انجام اقدامات بهداشتی و حفاظتی در شعب فروشگاهی شدند.
این اقدامات شامل استفاده از ماسک و دستکش‌ لاتکس از سوی کارکنان شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش است و همچنین یک ساعت یکبار رادیو شرکت به کارکنان شعب، بهداشت فردی به ویژه شستشوی دست ها و ضدعفونی کردن محیط شعب و فروشگاه را یادآوری خواهد کرد.  
طبق مصوبه اخیر، تمامی تجهیزات داخل فروشگاهها منجمله درب یخچالها، دسته ترولی ها، صندوق فروشگاهی و تمامی سطوحی در دسترس در طول روز و به دفعات منظم توسط همکاران ضدعفونی خواهند شد تا محیط امن و بهداشتی برای خرید مشتریان ایجاد شود ضمن آنکه مشتریان به استفاده از دستکش یکبار مصرف توصیه می شوند.
همچنین با ارسال پیامک به همکاران فروشگاهی، آموزش های لازم در زمینه بهداشت فردی و فروشگاهی به آنها داده می شود و تیم‌های بازرسی شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش نیز با مراجعه حضوری به شعب و همچنین از طریق دوربین های مداربسته، دستورالعمل های بهداشتی را کنترل می نمایند. 
لازم به ذکر است؛ تدابیر بهداشتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تا اعلام پایان شیوع کرونا از سوی وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.