به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: روزانه  2 تا 3 مرتبه درب، دستگیره و شیرآلات سرویسهای بهداشتی با مواد ضدعفونی کننده و الکل شست و شو و گندزدایی می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از شیوع بیماری کرونا  نیز شست و شو و گندزدایی سرویس های بهداشتی مستمر انجام می شد افزود: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا این اقدام در دفعات متعدد و با مواد ضدعفونی کننده آب ژاول و الکل انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بیان کرد: این فرآیند تا زمان سپری شدن خطر ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

کریمی پور با تاکید بر اینکه  پیشگیری همواره ارزان ترین و راحت ترین اقدام در مقابل بیماری ها است افزود: بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و شهروندان با رعایت بهداشت فردی و محیطی این بیماری را شکست خواهند داد.

به گفته وی، آموزش 900 کارگر خدمات شهری، تحویل تجهیزات بهداشتی شامل ماسک و دستکش به کارگران، شستشو، نظافت، سمپاشی و گندزدایی 4 اسکان کارگری، مکان های خدماتی زیر مجموعه شهرداری و میدان و بازار میوه و تره بار منطقه از دیگر اقدامات انجام شده این معاونت در مقابله با شیوع این بیماری است.

شایان ذکر است؛ تمامی اتوبوس های فعال در منطقه 15 در راستای حفظ ایمنی شهروندان، ارتقای وضعیت بهداشت ناوگان اتوبوسرانی و پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا، علاوه بر شستشوی روزانه که در برنامه های مستمر این سازمان می باشد، ضدعفونی نیز می شوند.