به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، غلامعلی پیرحبشی معاون فروشگاهی شرکت شهروند با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا انجام شده است، گفت: از همان ساعت های اولیه اطلاع از شیوع ویروس کرونا در کشور با توجه به اینکه شعب شهروند روزانه محل رفت و آمد بخش زیادی از شهروندان است تمهیدات ویژه ای برای کنترل این ویروس و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان آغاز شد.

معاون فروشگاهی شرکت شهروند با تاکید بر اینکه شهروند به عنوان یک نهاد اجتماعی خو را متعهد به حفظ سلامت شهروندان می‌داند خاطر نشان کرد: همکاران ما در کلیه شعب و واحدهای ستادی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند ضمن تامین اقلام مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی در شرایط حاکم بر کشور که نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا تشدید شده است، پرسنل فروشگاهی دلسوزانه و متعهدانه در محل کار خود حضور دارند تا اقلام و کالای مورد نیاز شهروندان را تامین و عرضه کنند.

پیرحبشی در ادامه ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته برای پاکسازی و ضدعفونی فضای فروشگاه‌ها تصریح کرد: روزانه طی چند نوبت بسکت های خرید، فضای داخلی فروشگاه ها، دستگاه های پوز، ریل های صندوق، مبلمان فروشگاهی و ... ضدعفونی می شود از طرفی برای حفظ سلامت شهروندان و کارکنان در محل ورودی تمام شعب محلول های مخصوص برای ضدعفونی دست تعبیه شده و همچنین توزیع ماسک و دستکش برای کارکنان و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور که منجر به موج تازه ای از خریدهای هیجانی شهروندان شده است، این اطمینان را به مردم و شهروندان می دهیم هیچ گونه نگرانی برای خرید و تامین مایحتاجشان نداشته باشندف فروشگاه های شهروند به عنوان یک زنجیره تامین کالا و زیر نظر شهرداری تهران آمادگی دارد در فضایی ایمن و سلامت خدمات لازم را به شهروندان عرضه بدارد.