به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در ویدئو کنفرانس شورای مدیران با بیان مطلب فوق از همه معاونان ، مدیران و شهرداران نواحی مربوطه خواست ایمن سازی ، زیباسازی ، تامین نور و روشنایی، فضاهای سبز، تابلو گذاری، امداد رسانی و... در مسیر های گردشگری و کوهستانی منطقه یک را در اولویت قرار دهند تا جاذبه های گردشگری این منطقه برای فصل جدید نمایان و ملموس شوند.

وی با تاکید بر زیباسازی دروازه های ورودی منطقه یک ساماندهی رفیوژها ، فضاهای سبز ، جمع آوری کارگاه ها ، حذف زواید فیزیکی ، ترمیم جداول و جمع آوری خاک ونخاله در تقاطع بزرگراه ارتش- امام علی (ع) ، اجرای فرش گل و... در بزرگراه ارتش و رفع نقص دیوار صوتی پل صدر و... را در دستور کار شهرداران نواحی و معاونین مربوطه قرار داد .

موسوی افزود: گودهای پر خطر رها شده و ساختمان های نا ایمن شناسایی شده ، مستمر رصد و دستورالعمل ایمنی لازم به آنها ابلاغ شود تا با آغاز بارش های بهاری شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم .

شهردار منطقه یک با اشاره به آمادگی برای  چهارشنبه آخر سال گفت: با تمهیدات لازم ماشین های امدادی و آتش نشانی در معابر اصلی مستقر و مخازن قابل اشتعال جمع آوری شوند.

موسوی با اشاره به وضعیت پیش آمده در مقابله با ویروس کرونا گفت: هنر مدیران تبدیل تهدید ها به فرصت هاست در این شرایط نیز شورای مدیران با کمترین اتلاف وقت ، زمان ، سوخت و... برگزار و همه مسئولین گزارش های لازم را ارایه دادند و توانستیم از امکانات موجود به نحو مناسبتری استفاده کنیم .

گفتنی است لکه گیری آسفالت ناشی از برف روبی معابر، توقف حفاری ها و کارگاه های سا ختمانی در آستانه فصل بهار ، لایروبی انهار و مسیل ها ، ساماندهی اسکان های کارگری ، کاشت درخت و گونه های جدید  و اجرای فرش گل ، آماده سازی المان های بهاری میدان تجریش ، ساماندهی حصارهای کارگاهی و دیواره های قدیمی با کمک دانشجویان ، جانمایی مخازن جدید، ترمیم خط کشی های معابر ، ساماندهی پایانه ها و... از جمله موارد  اعلامی به معاونان ، شهرداران نواحی و مدیران این منطقه بود.