به گزارش اکونا پرس،

بی‌تردید حضور چهره های مطرح و دارای محبوبیت در میان مردم با پذیرش مسئولیت در انتقال اطلاعات و تجربیات صحیح، می توانند در عبور از این بحران به جامعه کمک شایانی کنند.  

در این میان نامه برادر بزرگوارم جناب آقای جواد خیابانی گزارشگر خوب و مردمی کشورمان به وزیر محترم بهداشت را در شبکه های مجازی دیدم که اعلام آمادگی کرده بودند به عنوان پاکبان پسماندهای بیمارستانی مشغول به خدمت شوند. باید یادآور شوم که پسماندهای بیمارستانی همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند اما در این روزها حساسیت بیشتری پیدا کرده اند. همکاران من در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای حفظ بهداشت مراکز درمانی و سلامت و ایمنی بیماران به طور شبانه روز و لحظه به لحظه در بخش جمع‌آوری و دفع پسماندهای بیمارستانی مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی هستند. 

 اما متاسفانه آنچه این روزها با آن روبرو هستیم، رها کردن دستکش ها، ماسک ها، پدها و دستمال های کاغذی در کوچه و خیابان و معابر عمومی شهرمان است. از شما دعوت می کنم با توجه به محبوبیتی که بین اقشار مختلف جامعه دارید، آغازگر چالش #نه_به_زباله_های_کرونایی باشید و با دعوت 10 نفر از همکاران و دوستان تان به این چالش، مدیریت شهری را در این امر یاری کنید تا بتوانیم به یاری هم از این بحران عبور کنیم.