به گزارش اکونا پرس،

به  نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "میکائیل علیپور" با اعلام این خبر و با بیان اینکه اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح معابر بر اساس تماس های دریافتی شهروندان از طریق 137 و 1888 خواهد بود افزود: در طرح استقبال از نوروز 99 ، برداشت میدانی از تمامی معابر صورت گرفته است و کار بهسازی این معابر نیز با استفاده از خلوتی شهر با کیفیت مطلوب اجرا و تا پایان فروردین 1399 ادامه دارد.

وی با اشاره رفع مشکلات انهار حاشیه بزرگراه های سطح منطقه افزود: در طرح نوروزی استقبال از بهار، عملیات مرمت جداول بزرگراه های شهید صیاد شیرازی، امام علی(ع) و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: به منظور تسریع در آمد و شد خودروها و روان سازی ترافیک معابر، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در خیابان های فرجام، هنگام، دلاوران، خواجه عبدالله انصاری و بیش از ده معبر شریانی منطقه چهار در اولویت اجرا قرار دارد.

علیپور در ادامه از بهسازی کفپوش بوستان ها خبر داد و گفت: در طرح استقبال از نوروز، اجرای عملیات کفپوش و بهسازی بوستان ها از دیگر اقدامات پیش بینی شده حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه چهار است.

وی با بیان اینکه در سال آتی اقدامات ویژه ای برای تشویق شهروندان منطقه چهار به استفاده از دوچرخه پیش بینی شده است افزود: در نخستین گام از طرح استقبال از بهار 99، مرمت پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری خیابان هنگام در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.