به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با بیان اینکه مشارکت معنی دار عموم شهروندان به ویژه افراد تاثیر گذار محلی می تواند بستر خدمات رسانی را فراهم کند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و لزوم همکاری تمامی دستگاه های دولتی و گروه های مردمی، مدیریت شهری تهران نیز با بهره گیری از پتانسیل های موجود و اجرای ده ها طرح خدماتی همراه با سایر متولیان امر و در چهارچوب وظایف تعیین شده توسط مسئولین ذیربط به دنبال ریشه کنی این بیماری است.

وی ازدحام مردمی را یکی از عوامل موثر در شیوع و اپیدمی شدن ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: به منظور افزایش سلامتی شهروندان و جلوگیری از شوع این ویروس، در گام نخست تمامی دستفروشان و بساط گستران با همکاری مراجع قضایی و نیروهای انتظامی از سطح معابر جمع آوری و ساماندهی شدند.

شهردار منطقه چهار تهران افزود: طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان و بساط گستران تا پایان سال در محدوده منطقه چهار به ویژه در محلات تهرانپارس و نارمک اجرا می شود و در صورت مشاهده با بساط گستران برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات غیر حضوری شهرداری منطقه چهار به مراجعان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین افزایش سلامت کارکنان، تا پایان سال مراجعان حوزه شهرسازی و معماری و درآمد و نوسازی می توانند به صورت غیر حضور درخواست های خود را پیگیری کنند و اولویت نیز با اینگونه درخواست ها خواهد بود.

محمددوست در ادامه از آموزش چهره به چهره اصناف در ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر شست وشو و ضد عفونی المان ها و تجهیزات شهری معابر و بوستان، آموزش چهره به چهره اصناف به ویژه نانوایی ها و میادین میوه و تره بار در دستور کار قرار گرفت.