به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا در بین شهروندان منطقه چهار، تمهیدات ویژه ای برای ساماندهی دستفروشان و بساط گستران و جلوگیری از تجمعات مردمی تا پایان سال در سطح منطقه به ویژه معابر پردد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به تجربیات سنوات گذشته مبنی بر افزایش حضور دستفروشنان در سطح معابر به ویژه در محلات نارمک(خیابان آیت) و همچنین محله تهرانپارس حدفاصل فلکه دوم تا فلکه سوم، با استقرار اکیپ های ویژه از هرگونه بساط گستری جلوگیری خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار افزود: اجرای مطلوب ساماندهی دستفروشان و بساط گستران نیازمند همکاری صمیمانه عموم شهروندان و عدم حضور آنها در سطح پیاده روها و خرید از این افراد است. 

فرخی افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده با مراجع قضایی و نیروهای انتظامی، اجرای این طرح در اولویت معاونت خدمات شهری قرار دارد و در صورت وجود هرگونه دستفروشی با افراد برخورد جدی خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری صیمانه عموم شهروندان منطقه چهار در اجرای طرح ضد عفونی و شستشوی معابر گفت: خوشبختانه طی این مدت شهروندان به ویژه شورایاران همکاری بسیارخوبی با مدیریت شهری در اجرای طرح ضد فونی کردن معابر داشته اند و امیدواریم با تداوم این طرح شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.