به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و به منظور عدم تجمع افراد؛ این شورا به همت اداره فناوری اطلاعات منطقه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و شهردار منطقه در آن به ارائه تدابیر لازم در جهت مقابله و پیشگیری از این بیماری پرداخت. 

محمدی شهردار منطقه در این نشست با اشاره به عدم همکاری مردم و افزایش تعداد مبتلایان گقت: ما به عنوان مدیریت شهری می توانیم در زمینه ضدعفونی کردن نقاط پرتجمع در این روزها اثربخش باشیم. 

وی در ادامه با تاکید بر تلاش بیشتر و جدیت ستاد مدیریت بحران و نواحی یادآور شد: پاسخ دادن به  پیامهای ۱۳۷ به صورت مستمر، توجه به نگهداشت شهر، رصد و ممانعت از ساخت و ساز در ایام تعطیلات بسیار مهم است. 

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به مواردی در ارتباط با استفاده ۵۰ درصدی کارکنان از دور کاری برای گذر از دوران پیک بیماری، کاهش تراکم همکاران در اتاقها، کنترل بازار روزها و شب بازارها، هماهنگی با شورایاران و ستاد بحران منطقه و نظارت بر رعایت اصول بهداشتی توسط کارگران خدمات شهری و فضای سبز  تاکید کرد و گفت: این موارد تا پایان دستورالعمل این بیماری باید ادامه یابد.

محمدی در ادامه به ضدعفونی کردن مراکز پرتجمع، معابر و ... یه شهرداران نواحی تاکید و خاطرنشان کرد: در این زمینه با هماهنگی کامل با بسیج و ناحیه مالک اشتر، اتش نشانی، مدیریت بحران و گروه های مردمی انجام شود تا موازی کاری صورت نگیرد و اطلاع رسانی شود.

وی به اوضاع اقتصادی نیازمندان و کارگران و کودکان کار اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات خوبی برای شناسایی و تحویل اقلام و بسته های بهداشتی در معاونت اجتماعی و نواحی صورت گرفته که تا پایان سال ادامه یابد.

شهردار منطقه با توجه به فرارسیدن سال جدید از همکاران خواست تا اقدامات خود را برای انجام برنامه های استقبال از نوروز با رعایت مسایل بهداشتی کارگران خدمات شهری و فضای سبز در فضای ایمن دنبال کنند.