به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "ابوالفضل ابراهیمی" با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقاء سلامت کارکنان و شهروندان منطقه چهار، فضای پاسخگویی به صورت تلفنی و همچنین دورکاری در ایام عید فراهم شده است و در دو حوزه اجرایی و ستادی خدمات رسانی به شهروندان صورت می گیرد.

وی با تشریح تمهیدات ویژه منطقه چهار برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و ارتقاء سلامتی کارکنان افزود: برای پرسنل دارای شرایط سخت، کارکنان دارای فرزندان کوچک و افراد دارای بیماری های ریوی و مستعد بیماری بستر دورکاری در ایام نوروز همانند اسفند ماه فراهم شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی، منطقه چهار در دو حوزه های ستادی و اجرایی آماده خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر و مراجعان است افزود: خدماتی که در طول سال توسط حوزه های شهرسازی و درآمد و نوسازی و سایر معاونت ها به شهروندان ارایه می شد در ایام نوروز نیز ارایه می شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا پیشنهاد می شود شهروندان موضوعات را تلفنی پیگیری نمایند.

وی اضافه کرد: در حوزه های اجرایی به ویژه معاونت های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی نیز فعالیت ها در قالب طرح استقبال از بهار با تمهیدات ویژه بهداشتی در سطح محلات ادامه خواهد داشت. 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور رفاه شهروندان تلفن هایی نیز جهت پاسخگویی به درخواست مراجعان حوزه درآمد، کسب و پیشه و نوسازی و حوزه شهرسازی اعلام شده است تا ضمن جلوگیری از ترددهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر، از گسترش ویروس جلوگیری شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از فعالیت های ستاد مدیریت بحران، و اداره سلامت منطقه چهار در ضد عفونی اماکن و معابر و تست سلامت کارکنان و اطلاع رسانی به موقع گفت: در این راستا ضمن ضد عفونی معابر، آموزش شهروندان و کارکنان و تست سلامت کارکنان و اطلاع رسانی های لازم نیز به صورت مستمر انجام می شود.