به گزارش اکونا پرس،

سعید خال در ارتباط با وضعیت فعالیت بهشت زهرا(س) در روز پنج‌شنبه آخر سال اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش ترددهای غیرضروری حضور مردم در بهشت زهرا(س) می‌تواند بار بیشتری را بر دوش جامعه پزشکی بگذارد.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم تا زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه آخر سال را به زمان دیگر و پس از ریشه‌کن شدن ویروس کرونا موکول کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان این‌که به‌دلیل مراجعه روزانه ۱۷۰ تا ۲۰۰ متوفی به‌همراه خانواده‌های آنها بستن درب‌های بهشت زهرا(س) امکان‌پذیر نیست، گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا ضمن اطلاع‌ رسانی‌های لازم ورود افراد را محدود به خانواده‌های متوفی کنیم.

خال تصریح کرد: البته در صورتی‌که شرایط غیرقابل کنترلی ایجاد شود که به ضرر مردم باشد با دستور مقام قضایی و مجوز ستاد مقابله با کرونا درب‌های مجموعه بسته خواهد شد.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم همان‌طور که در شب جمعه هفته گذشته در بهشت زهرا(س) حاضر نشدند این همکاری‌ را در پنج‌شنبه آخر سال هم داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان در ارتباط با برگزاری مراسم تحویل سال در گلزارهای شهدا نیز گفت: برابر مصوبه استانداری‌ها هیچ مراسم رسمی در ایام تحویل سال در گلزارهای سراسر کشور برگزار نخواهد شد