به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه و رییس ستاد مقابله با کرونای منطقه یک در این جلسه از همه کارگروه ها خواست اقدامات لازم را جهت مسدود کردن مسیرهای منتهی به مراکز گردشگری، تفرجگاهی و بوستان های منطقه ای و جنگلی برای روز طبیعت انجام دهند و با اطلاع رسانی شهروندان را از خطر تردد و تجمع در این مراکز  و ابتلا به بیماری کرونا آگاه سازند تا زنجیره ابتلا از بین برود.

وی افزود:  پیگیری لازم در زمینه تامین اقلام  و تجهیزات لازم  از قبیل مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی، ماسک و دستکش صورت پذیرد و گندزدایی و ضد عفونی ساختمانهای منطقه، اسکان های کارگری و ... به صورت مستمر انجام شود.

شهردار منطقه یک برغربالگری کارکنان  و برنامه ریزی لازم جهت دورکاری درحوزه هایی که امکان دورکاری مهیا است و رفع مشکلات پایگاههای مدیریت بحران گلابدره و محلاتی جهت استفاده ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد .

گفتنی است با توجه به اهمیت آمادگی کارگروههای تخصصی ستاد مقابله با کرونای منطقه در زمینه مقابله با مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، جلسه مذکور بر اساس دستورالعمل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد و فعالیتهای کارگروههای پنجگانه منطقه شامل کارگروه اطلاع رسانی، بهداشت محیط و دفع پسماند، آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت مردمی،  تامین و توزیع اقلام و ارزاق عمومی،  بودجه و پشتیبانی و منابع انسانی و بر پایی جلسات هفتگی مورد تاکید قرار گرفت.