به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "ابوالفضل ابراهیمی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه نظارت های مستمر جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین کارکنان صورت گرفته است ، افزود: با آغاز تعطیلات نوروزی ضمن سنجش دمای بدن کارکنان و مراجعان، از ورود افراد مشکوک به ویروس کرونا به ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه چهار جلوگیری شده است.

وی افزود: با توجه به دستور العمل وزارت بهداشت و همچنین تاکید مدیران ارشد شهرداری تهران در خصوص فعالیت حداکثری یک سوم از نیروها در محل کار، تلاش شد تا کارکنانی که شرایط دورکاری را دارند بتوانند در منزل نسبت به انجام کارهای اداری اقدام نمایند.

ابراهیم افزود: همچنین در این راستا و به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در خدمات رسانی به شهروندان حوزه های شهرسازی، درآمد نوسازی و کسب و پیشه، فعالیت های این حوزه ها به صورت غیر حضوری و به صورت تلفنی انجام می شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: در ادامه این فعالیت ها و با پایان یافتن تعطیلات نوروزی و به منظور تست سلامت کارکنان، غربالگری و انجام آزمایش های پزشکی 1500 نفر از کار کنان این منطقه با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران از روز شنبه 16 فروردین آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از غربالگری و بررسی تست کرونای کارکنان، ضمن انجام آزمایش های تخصصی، تمهیدات لازم برای معرفی افراد به مراکز درمانی فراهم خواهد شد.